Pur Logo pur

Kezdeményezésünk

Az UNICEF globális élelmezési programján keresztül közel 30 millió adag egészséges étel biztosításához járulunk hozzá és segítjük a világ különböző térségeiben élő gyermekeket és közösségeket.

A minőségi étkezés nem mindenki számára adott

2019-től a Somat és a Pur is támogatja az UNICEF globális élelmezési programját, melynek célja, hogy világszerte csökkenjen az alultápláltságtól szenvedő gyermekek száma.

UNICEF/UNO74440

A világ számos pontján élnek nagy számban olyan gyermekek és serdülők, akik nem jutnak hozzá a túléléshez, a növekedéshez és az egészséges fejlődéshez szükséges étrendhez. Az alacsony és közepes jövedelmű országokban 6-ból csupán 1 kisgyermek követ olyan étrendet, amely megfelel az alapvető táplálkozási kritériumoknak. 

Ennélfogva a létfontosságú tápanyagokban szegény étrendek jelentik az alultápláltság legfőbb okát. Azok a gyermekek, akik fejlődésük korai szakaszában alultápláltságtól szenvednek, visszafordíthatatlan és életre szóló fizikai és mentális hátránnyal küzdenek.

MI hogyan tudunk ezen változtatni?

Mi, a Purnál és a Somatnál hisszük, hogy mindenkinek alanyi joga a minőségi táplálkozás, amelynek köszönhetően egészséges, élelmes és elkötelezett tagjává válhat saját közösségének. Ezért támogatjuk az UNICEF arra irányuló törekvéseit, hogy biztosítsa a gyermekek számára az egészséges és tápanyagokban gazdag étrendhez való hozzáférést. 2019-ben közel 30 millió adag egészséges étel biztosításához járulunk hozzá a leginkább rászoruló gyermekek és közösségek javára. Az UNICEF az általunk nyújtott támogatás segítségével arra törekszik majd, hogy javítson a gyermekek által fogyasztott ételek minőségén. Ennek részét képezi a gondviselők és gyermekek támogatása abban, hogy tápanyagokban gazdag és higiénikusan előkészített élelmiszerekből álló változatos étrendet követhessenek.

Hogyan működik?

A Henkel minden megvásárolt promóciós csomag után 3 eurocenttel járul hozzá az UNICEF globális élelmezési programjához.

Nyilatkozat

A Henkel támogatja az UNICEF globális élelmezési programját, hogy segítse a gyermekeket a boldogulásban, különösképpen a leginkább rászorulókat. A Henkel […]-ig minden eladott termék után 3 eurocenttel támogatja a programot.

Az UNICEF nem támogat semmilyen vállalatot, márkát, terméket vagy szolgáltatást.